tiistai 13. joulukuuta 2016

Kirjotan, en kirjota, kirjotan

Oon niin monta kertaa ajatellu kirjottaa, mutta sitte en oo kirjottanukkaan. Ois nii paljo kerrottavaa, mutta sitte ei kuitenkaan oo mitään... Tai on, mutta jotku asiat on semmosia, ettei vaan voi kirjottaa. En vaan oo jotenki saanu puettua sanoiksi niitä ajatuksia mitä mulla on ollu. Jotenki tää elämä on välillä ollu nii epämääräistä. Mulla on kyllä nyt niin monta rautaa tulessa etten muista millon viimeksi ois ollu näin "sekavaa". Päätin kummiski jotain kirjottaa, jos nyt sais jotain ees tähän väsättyä. Mua ahistaa ja hermostuttaa samaan aikaan, sitte taas toisaalta mää oon tosi ilonen ja elämäniloa täynnä. No, saa nähä, mitä elämä tuo tullessaan.

Toiseksi viimenen harkkaviikko menossa. Oon päässy pyöritteleen pikkulapsia ja vähä isompiaki. Jotenki tuntuu hassulta että tuommostaki työtä on ihan oikiasti olemassa, mitä nuo munki työkaverit tällä hetkellä tekee... En tiiä oisko itestä kuiteskaan tuommoseen, vaikka oonki tykänny tuolla olla. Toisaalta ois kyllä helppoo ku kaikki viikonloput ois vapaata, perjantaisin pääsis aikasemmin aina pois töistä ja kaikki pyhät ois vapaata. Päivätyö. Rytmiki on muuttunu ehkä pikkusen siitä mitä se on yleensä mulla ollu. Mutta palkka melko huono ku ei tuu mitään lisiä sitte.
Ens viikolla ois kolme päivää vapaata ja joulu. Sittepä sitä pitäs asennoitua takas työmaalle. Sain ihme kyllä, sieltä paikasta töitä taas, missä oon ollukki viimeset vuodet. Toivottavasti saan jatkossaki töitä siellä, nii ei tartteis mihinkään kauemmas lähtä. Tuo matkustaminenki on kuitenki aika rankkaa, jos työmatka rupiaa kovin pitkäksi venymään. Ehkä mulla on sitte joulun jälkeen enempi asiaa, saa nähä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti