maanantai 3. helmikuuta 2014

Hääkengät

Olen sisäänajanut tänään noita mun hääkenkiä... :)
Ajattelin lyhyesti kertoa noista kengistä. Ne ovat kokoa 4 eli suomeksi 37. Ihmettelen tätä suuresti, koska normaalisti kengänkokoni on 39... Kuitenkin kokeillessani kokoa 38 se oli liian suuri. Mulla onki noissa jaloissa se jännä puoli että kun pistää korkkarit jalkaan nii jotenki mun jalkojen numerokoko pienenee.:D Menevät tavallaan lyttyyn. Eipä se mua haittaa, ei kengätkään näytä niin älyttömän suurilta, varsinkaan korkkarit.
 
Niin, Kengissä on avonainen kärki, ei ole mitään nyörityksiä vaan semmoset avokkaat. Ovat hopeanvalkoisen sävyiset. Sellaiset vähän kiiltävät. Niissä on myös pinta sellainen että ne voi värjätä sellaiseksi kun haluaa, en tosiaan vielä kuitenkaan sitä värjäystä ottanu. Täytyy miettiä sitä vielä, mutta luulen etten sitä otakkaan.
 
Kengän etuosassa on sellainen neliönmuotoinen timanttisysteemi, keskellä on reikä, ei siis umpinainen neliö. Ovat tosi hienostuneen näköiset, ainaki mun mielestä.:) Korkoa on ehkä 5 senttiä. Semmoset soppelit kävelyyn.
 
Nyt oon tosiaan päivän yrittäny noilla kävellä. Vasen kenkä puristaa aikalailla koska jalkani on numeroa isompi kuin toinen, mutta en voinut tosiaan niitä isompia kenkiä ottaa kun olivat aivan liian isot. Noissa kengissä mulla ois pitäny olla varmaan se 37,5 koko. Toivottavasti muotoutuvat nyt kuitenki mun jalan mukaan ja voisin niitä käyttää. Olivat nimittäin sen verran arvokkaat ettei tosiaankaan viiti mihinkään kaapinpohjalle jättää venymään. Mutta ehkä mää niitten kans pärjään, onhan mulla tässä vielä 6 kuukautta aikaa sisäänajaa niitä.
 
Tein tänään myös muuta häihin liittyvää: Tein taas lisää kutsukortteja, enää ei tartteis tehä ku 12 korttia. Ja sit soitin ja varasin sen pitopalvelun; sieltä saan ruoat, kakun, kukat ts. morsiuskimpun ja sulhasen ja bestmanin kukat ja kaikkea muuta, booliastiasta lähtien... ;) Pistin myös viestiä yhdelle kampaajalle, hän kun ei vastannut puheluihin, mutta hän ei oo vielä vastannut mitään. On mulla sitte toinen kampaaja vaihtoehtona. Mutta tää ensimmäinen ois siitä hyvä ku se tulis kotiin laittaan hiukset ja meikin. Mutta saa nähä vastaako hän millon ja mitä ylipäätänsä vastaa. Voihan se olla ettei ole mahdollista häntä enää saada jos joku muu on kerenny varata ensin... Tämmöstä siis taas.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti