keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Hello Kitty

Kaikki ei välttämättä halua tietää tätä, mutta yks asia, joka mua hymyilyttää tällä hetkellä, on HELLO KITTY!! Oon aivan kokonaan rakastunu siihen ihanaan kissaan. Joo, oon kuullu siitäki että enkö mää oo vähä liian vanha Hello Kitty faniksi.:) En mielestäni oo. Saa kait siitä tykätä niin aikuiset, kuin lapsetki. Ja kaikki siltä väliltä. Mun täti taas ei voi sietää kyseistä kisua, ja se sanooki sitä ällö kityksi.:D Se ei ymmärrä miten mää voin olla nii rakastunu siihen, tai miten voin ees tykätä koko kissasta. No, mää vaan tykkään, mun mielestä se vaan on nii ihana. Ajattelin tähän listata vähä kokoelmaani, mitä Hello Kitty tavaraa oon saanu jo kerättyä.:) Se tekee minut kerta NIIIN iloiseksi. Ei mulla vielä oo paljon mitään... Ei oo oikein ollu tarjontaa, enkä nyt niin oo ettinykkään. Oon jotain pientä aina ostanu jos on sattunu kohdalle.

  • 2 Hello Kitty pyyhettä (Toisen ostin Rodokselta syksyllä 2012, toisen oon saanu joululahjaksi 2 vuotta sitte)
  • Korvikset, roikkuvat x 5 ja napit
  • Käsipyyhe
  • Avaimenperä
  • Jääkaappimagneetti
  • Sukkia tosi monta paria (ainaki 12 paria)
  • Kaulakoru
  • Korupussukka
  • 2 Kahvikuppia
  • Tikkari (tosin, oon syöny sen jo...)
  • Kännykän ja Samsung tabletin taustakuvina on Hello Kitty
  • Nomination Hello Kitty -pala
  • Hello Kitty -vaaka (Sain sen nyt 2012 joululahjaksi) 
  • Pihaharja
  • Rintsikat
  • Eväsrasia
  • Käsilaukku
  • Herätyskello
  • Sitte oon piirtäny pari Hello Kitty kuvaa lyijykynällä
Mikäli tulee vielä myöhemmin jotain mieleen, lisäilen niitä sitä mukaa tai jos ostan lisää jotain tavaraa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti