maanantai 17. elokuuta 2020

Kysymys teille lukijat

Hei!

Tilannehan on tällä hetkellä se, että minulla on monta blogitekstiä tekeillä, ovat siis kesken. Kirjoittelen aina siitä aiheesta, millä fiiliksellä olen ja mihin asiaan liittyen on ajatuksia sillä hetkellä. Jotenki tuntuu että nyt tämän kesän aikana on taas saanut hyvän fiiliksen kirjoittamiseen ja siksi olenkin tänne kirjoitellut ahkerammin. Lähtökohta edelleenkin on (tai on ainakin ollut) se että kirjoittelen oman mielenrauhan takia, enkä niinkään sen takia että joku näitä lukee mutta kuitenkin.

Rupesin miettimään että mitä te lukijat haluaisitte että kirjoitan? Vai onko ihan sama mitä tekstejä julkaisen, niin luette ne? Olisi kiva kuitenkin kuulla mielipiteitä että mitkä asiat kiinnostaa ja mitkä ei. Ehkä en sitten tietyistä asioista niin hirveästi kirjoittele, jos ne ei kiinnosta. Ehkä, en osaa siitä vielä sen tarkemmin sanoa, katsotaan nyt että tuleeko vastauksia näihin kirjoituksiin liittyen.

Tällä hetkellähän blogitekstit koostuu lähinnä noista mun henkisistä ongelmista ja siitä kun käyn juttelemassa niistä ammattilaisen kanssa. En ihan niin tarkkaan käy läpi sitä, mitä me siellä keskustellaan, mutta noin yleisesti ottaen oon kertonut niistä mulle vaikeista asioista ja mitä on mielessä milloinkin liikkunut.
Toinen iso asia, mikä on tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä, on lapsettomuus. Tarkoitus olisi kirjoitella vielä siihen keskenmenoonkin liittyen asioita, kun nyt kirjoittaminen ei ehkä käy niin kipeää.

Sitten näitä uusia asioita on tuohon uskoon liittyen ajatuksia. En ehkä niistä niin hirveästi kirjoittele, mutta jotenki tuntuu että ois hyvä niitäkin asioita vähä purkaa tänne. Toinen uus asia on nyt tuo elämäntapamuutos, dieetti, painon pudotus ym. Olisiko noista kiinnostusta lukea ja jos on niin mitä. Se, mitä syön, tai millä muulla tavoilla olen muuttanut elämäntapoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti