lauantai 12. joulukuuta 2020

Aiheiden mietiskelyä

Tässä siis tosi pitkään oon taas miettiny, että mistä aiheista tänne kirjottelis. Aika pitkälti postaukset on ollu perheeseen, työhön tai kuntoiluun liittyen. Ehkä enemmän juurikin tuohon perhe-elämään liittyvää. Oisko kiinnostusta siihen, jos kertoisin itseä kiinnostavista asioista, tai että miksi juuri minusta on tullut minä?

Voisin avata tähän yhtä asiaa, mitä muutosta olen nyt tässä syksyn aikana tehnyt. Oon pitkään, useamman vuoden, tiennyt Nosh vaatteista ja oon lapselleni sieltä vaatteita ostanu. Mutta nyt kesän/syksyn aikana oon uskaltautunut ostamaan myös itselleni vaatteita ja oon ihastunut niihin aivan mahdottomasti. Iso kiitos tästä kuuluu myös "omalle" myyjälle, hän on saanut myös omalta osaltaan kohotettua myös meikäläisen itsetuntoa ja oon uskaltautunut käyttämään myös muitakin värejä kuin mustaa tai tummansinistä. Kaikista eniten oon ihastunu nyt tunikoihin, ei ne niin kamalalta näytäkkään päällä, mitä on joskus luullu. Myös yhden mekon hommasin, mutta sitä en ole vielä päälleni asti saanut, koska paketti ei ole vielä tullut.

Aiemmin oon piiloutunu mun vaatteisiin, huppareihin jne. Enkä oo uskaltanu muita vaatteita käyttää. Tylsää, tiedän.

Ajatukset siitä, mitä muut minusta ajattelee ja miltä näytän, on väistynyt aika pitkälti taka-alalle ja ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Pääasia että itsellä on hyvä olla. Minulla kun tuota ylipainoa on, niin se on omalta osaltaan vaikuttanut tähän itsetuntoon ja ehkä myös sen myötä, kun rupesin pudottamaan tuota painoa, on myös saanut uudenlaisen ajatuksen tähän omaan minäkuvaani. On ollut todella hepottavaa huomata, että viihtyy uusissa vaatteissa ja ne antavat myös itseluottamusta ja kannan ne mielelläni päälläni. Aiemmin olen toteuttanut itseäni hiusten avulla, olen aina tehnyt aika radikaaleja muutoksia kerralla hiustyyliin ja toinen puoli on useamman vuoden ollut jo lyhyt ja värejä on käytetty paljon. Nyt tähän on yhdistynyt myös vaatteet. Tykkään kovasti vihreästä väristä ja noshin vaatteet on siitä hyviä, että ne passaa sekä arkeen että juhlaan. Uusi vuosi uudet kuteet. Haha.

Jospa seuraava vuosi olisi parempi. Pahoin vaan näyttää että tämä kärsimys jatkuu ties kuinka kauan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti