sunnuntai 27. syyskuuta 2020

Paino laskee

Hei.
Paino laskee, hitaasti mutta varmasti.
Tällä hetkellä on paino pudonnut 5,2kg ja kokonaisuudessaan dieettiä on takana 7 viikkoa. Olen viimeisen kahden viikon aikana vähän lisännyt hiilihydraatteja. Eli 5 viikkoa olin kokonaisuudessaan sillä ketogeenisellä ruokavaliolla. Siksi niin, kun aloin olla jo hyvin väsynyt ja tuntui ettei jaksanut tehdä yhtään mitään. Nyt kun lisäsin hiilihydraatteja niin olen jaksanut paremmin. Tämän viikon olen ollut sairaana, joten ruoka ei ole juurikaan maistunut.

Onpahan nyt viikon aikana tullut sitten taas puristettua kaikki ylimääräinen pois. Tosin en ole nyt tämän viikon aikana juurikaan seurannut hiilihydraatteja, koska olen tosiaan syönyt niin vähän, että kaikki, mikä vain menee suusta alas niin olen ollut tyytyväinen. Eilen oli myös herkuttelupäivä, niin jaksaa taas vähän katsoa uudella voimalla, mitä suuhunsa laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti